360° – feedback als ‘eye-opener’

360 graden feedback is een nieuw verschijnsel in Nederland. Het is een manier van informatie verzamelen over het functioneren van een medewerker, waarbij niet alleen de direct leidinggevende betrokken is, maar ook een aantal personen rondom deze medewerker (vandaar de naam 360 graden feedback). 360 graden feedback wordt onder meer gebruikt voor de persoonlijke ontwikkeling van individuen en teams, het oplossen van conflicten, het verbeteren van de klantgerichtheid, het meten van effecten van trainingen en het beoordelen van het functioneren van medewerkers.

In dit boek wordt de methode 360 graden feedback beschreven. Vijf auteurs uit verschillende ondernemingen (Siemens, Belastingdienst, Xerox, IBM en GE Plastics) schrijven over hun praktijkervaringen met de 360 graden feedback. Hun ervaringen met doelstellingen, spelregels, stappenplannen, formulieren, resultaten en valkuilen geven dit boek een praktische diepgang.

11.25

Staat boek: Boek is in uitstekende staat.

1 op voorraad

Waarom tweedehands boeken van boekenvinden.nl?