Menu
Menu
- Top kwaliteit tweedehands boeken
- Gratis verzending vanaf €30
- Veilig betalen met iDeal of Paypal
Staat | |
---|---|
Titel | |
Schrijver(s) | |
Uitgever | |
Publicatiedatum | |
Aantal bladzijden | |
Genre | |
EAN |
Een nieuw model voor een nieuwe tijd.
Op kennis en service gebaseerde systemen zullen de economie ingrijpend veranderen. In de jaren negentig halen bedrijven geen concurrentievoordeel uit superieure produkten, maar uit een onovertrefbaar management van hun menselijk en intellectueel kapitaal. Het bezit van grondstoffen, fabrieken en machines is niet genoeg om de concurrent te verslaan. Dergelijke materiële zaken zijn gemakkelijk na te maken of te overtreffen.
Economisch voordeel valt te behalen uit ongrijpbare zaken als technologische vooruitgang, hogere kennis en uitstekende en creatieve service aan de klant; dit geldt zowel voor dienstverlenende bedrijven als voor produktiebedrijven.
Prof. Quinn stelt dat bedrijven zich moeten concentreren op een paar kernactiviteiten, en die maximaal moeten exploiteren.
Met inspirerende voorbeelden [Honda, Apple, Wal-Mart] toont de auteur aan welke analyses en strategieën nodig zijn om een bedrijf te veranderen in de intelligente onderneming van de toekomst.
€5.95 Oorspronkelijke prijs was: €5.95.€4.76Huidige prijs is: €4.76.
1 op voorraad
Bekijk ook deze eens